اجاره سند

اجاره سند برای مرخصی زندانی


سند اجاره ای

افرادی هستند که اسناد اجاره‌ای برای اجاره سند در دادگاه و دادسرا یا اجاره سند برای مرخصی زندانی در اختیار دارند. این اسناد اجاره‌ای معمولا بطور سالیانه اجاره داده می‌شوند. وثیقه گذار با معرفی خود و سند ملک خود اقدام به توقیف سند ملک و آزادی متهم می‌کند.
در این مدت فرد متهم وقت کافی جهت انجام امور حقوقی و اداری و گردآوری مدارک و مستندات برای دفاع از خود در اختیار خواهد داشت.
این اسناد اجاره‌ای معمولا بطور سالیانه اجاره داده می‌شوند. وثیقه گذار با معرفی خود و سند ملک خود اقدام به توقیف سند ملک و آزادی متهم می‌کند.
در این مدت فرد متهم وقت کافی جهت انجام امور حقوقی و گردآوری مدارک و مستندات برای دفاع از خود در اختیار خواهد داشت.

اسناد اجاره‌ای در چه مواردی کاربرد دارند؟

یک کاربرد اسناد اجاره‌ای مرخصی زندانی با وثیقه است. جهت اطلاع از چگونگی مرخصی زندانی با وثیقه باید گفت که فرد زندانی اقدام به درخواست مرخصی نموده و وثیقه گذار با مراجعه به زندان به معرفی سند خود اقدام می‌نماید.
در این مرحله دادیار زندان نسبت به معرفی کارشناس جهت بازدید ملک اقدام نموده و پس از بازدید و تائید گزارش کارشناس مبنی بر کافی بودن ارزش ملک نسبت به قرار وثیقه اقدام به معرفی سند به سازمان ثبت اسناد و املاک می‌نماید.
پس از آن سند مربوطه در اداره ثبت اسناد در لیست بازداشتی‌ها قرار گرفته و در قسمت توضیحات سند قید می‌ گردد. در این مرحله وثیقه گذار با در دست داشتن نامه اداره ثبت اسناد جهت آزادی زندانی مراجعه می‌نماید.

ارائه سند اجاره ای برای وثیقه زندانی توسط کارگشایی صداقت

یکی از خدمات موسسه بین المللی داوری ققنوس ارائه اسناد اجاره‌ای برای وثیقه است، چنان چه نیاز به اسناد اجاره‌ای دارید می‌توانید با شماره  تماس 09198819313 تماس گرفته و به صورت رایگان از همکاران ما مشاوره بگیرید؛ انواع اسناد اجاره‌ای برای مقاصد گوناگون مانند اجاره سند برای دادگاه و دادسرا، اجاره سند برای آزادی زندانی و فرد وثیقه گذار موجود می‌باشد. تمام مراحل اجاره اسناد اجاره‌ای طی قرارداد رسمی و در حضور وکیل رسمی مجرب انجام خواهد گرفت، از این رو هیچ مشکلی برای فرد وثیقه گذار و متهم به وجود نخواهد آمد. پس از طی مدت زمان اجاره طرفین نسبت به تسویه حساب کامل و عودت سند اقدام خواهند نمود.