بررسی کامل هزینه و شرایط سند اجاره ای

سند اجاره ای برای وثیقه معمولاً برای اخذ وام و یا آزادی زندانی و در برخی موارد نیز مرخصی گرفتن برای شخص متهم یا زندانی می باشد. در ادامه به مواردی در خصوص این امر پرداخت می‌شود به عنوان مثال در خصوص قیمت اجاره سند برای وثیقه، شرایط آن، اجاره سند زمین و یا منزل و … مطالبی بیان می شود.

نحوه تعیین وثیقه جهت آزادی زندانی

زمانی که یک فرد دچار تخلفی می گردد که نتیجه آن بازداشت او است بعد از گذراندن مراحل اداری و کامل شدن پرونده او به عنوان متهم به واسطه پلیس به زندان منتقل می گردد.
این متهم در صورتی که بخواهد آزاد شود چه به صورت دائم و چه موقت باید برای خود یک وثیقه تهیه نماید. میزان و ارزش این وثیقه توسط قاضی دادگاه و با توجه به نوع جرم و حکمی که برای شخص صادر شده است تعیین می گردد.

بررسی کامل هزینه و شرایط سند اجاره ای

سند اجاره ای میتوان راهی مطمئن جهت آزادی زندانی شما باشد


در واقع می‌توان اینگونه گفت که ارائه وثیقه مفهوم آزادی کامل متهم را ندارد و تنها تضمینی برای شرکت متهم در جلسات دادگاه می باشد.

اجاره سند ملکی برای وثیقه مناسب کدام یک از مجرمان می باشد؟

زمانی که شخصی مرتکب جرمی شده است که جزای آن حبس ابد و یا اعدام نمی باشد و تنها دستگیر می شود، این شانس را دارد که با استفاده از سند اجاره ای و مراجعه به دادستان منطقه درخواست آزادی کند.
در صورتی که قاضی دادگاه آزادی او را با وثیقه مناسب بداند حکم قرار وثیقه را صادر کرده و بعد از کامل کردن برخی روال اداری امکان آزاد کردن متهم از زندان فراهم می شود.

اجاره کردن سند ملک برای وثیقه امری قانونی است؟

اجاره سند برای وثیقه را آشنایان شخص متهم ناچارند به مراکزی رجوع نمایند که تامین کننده اسناد اجاره ای هستند بودن یک دفتر و یا شرکت برای عقد قرارداد می تواند اطمینان خاطر برای مراجعین داشته باشد که اگر شخص بخواهد حقیقی را بگیرد و یا به تعهداتش برای سند گذاری عمل نکند امکان مراجعه به مکان مورد نظر برای شکایت فراهم باشد.
در صورت عدم وجود شرکت و یا دفتر و عقد قرارداد در مکان‌های عمومی مانند دادسراها، ممکن است مبلغ پرداختی توسط اقوام متهم به خاطر برخی مسائل همچون سند جعلی، عدم انجام درست کار، کلاهبرداری و… از بین برود و از طرفی هیچ گونه ضمانتی جهت برگرداندن مبلغ پرداختی وجود نداشته و کسی در این زمینه پاسخگو نخواهد بود.

قیمت اجاره سند برای وثیقه زندانی چگونه تعیین می گردد؟

اجاره سند برای وثیقه زندانی از جمله موارد مهم در زمینه قرارداد تامین کیفری و تهیه سند اجاره‌ای جهت آزاد نمودن مجرم قیمت اجاره سند است.
قیمت سند اجاره‌ای معمولاً با توجه به ارزش سند و بازه زمانی مورد نظر برای اجاره تعیین می شود.
قرارهایی که شامل تامین کیفری هستند عبارتند از:
بازداشت موقت متهم
وثیقه
کفالت
صادر شدن قرار وثیقه و کفالت

از کجا می توان سند برای وثیقه تهیه کرد؟

جهت اجاره سند بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که دارای چند سال سابقه فعالیت در این زمینه باشند و در طی فعالیتشان هیچ گونه خطا و اشکال ای مرتکب نشده باشند و تنها نیت این مراجع نیکی کردن به زندانیان و خانواده آنها باشد.
بررسی کامل هزینه و شرایط سند اجاره ای
علاوه بر این همانطور که پیشتر گفته شد بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که دارای دفتر کار باشند و تا زمانی که کار خانواده متهم راه نیافتاده است هیچ گونه هزینه ای از آنها دریافت نکند وکیلهای دادگستری بهترین انتخاب ممکن برای این امر هستند.
همچنین فراموش نکنید که قیمت اجاره سند برای وسیله باید کارشناسی شده و با حداقل هزینه ممکن نسبت به رقبا تعیین گردد.

مدارک و شرایط لازم جهت اجاره کردن سند برای وثیقه شامل موارد زیر می شود:

وجود ضامن های معتبر و ارائه مدارک مورد نیاز برای اجاره سند با توجه به نوع اتهام و سابقه شخص مجرم و نیز اندازه قرار صادره در هر نوبت از قراردادها. ضامن ها ممکن است چک و سفته، جواز کسب، فیش حقوقی یک کارمند و یا شخص بازنشسته باشد.
یکی دیگر از مدارک مورد نیاز شامل مدرک های مربوط به شناسایی و احراز هویت شمس و محل سکونت او ونیز اطلاع کامل از ضامن های وی باشد.
از دیگر شروط لازم برای اجاره سند تعیین بازه زمانی اجاره است که معمولاً یک ساله بوده و قابل تمدید می‌باشد.

کارگشایی صداقت با هدف ارائه خدمات به جامعه ی حقیقی و حقوقی کشور در زمینه ارائه سند ، وثیقه ملکی به کلیه محاکم و مراجع قضائی شکل گرفته است.
این کارگشایی مشغول به فعالیت تخصصی در زمینه اجاره سند و وثیقه در شهرهای مختلف ایران می باشد. از جمله شهرها میتوان به شهر شیراز اشاره کرد.
اگر شما هم از ساکنین شهر شیراز هستید و نیاز به مشاوره در خصوص اجاره سند دارید میتوانید با خیال راحت به کارشناسان مجرب و متعهد کارگشایی صداقت اعتماد کنید. فقط کافیست با شماره های 09198819313 و 02166053541 تماس بگیرید

بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *