جدیدترین شرایط دریافت وام با سند ملکی در سال 99

برای تمام متقاضیان گرفتن وام دانستن شرایط دریافت وام با سند ملکی بسیار مهم است.

مزیت دریافت وام با سند ملکی:

مراحل دریافت وام کمی طولانی و خسته کننده هستند مخصوصا قسمت ارتباط با ضامن های مورد اعتماد بانک های وام دهنده.

برای تمام متقاضیان گرفتن وام دانستن شرایط دریافت وام با سند ملکی بسیار مهم است.

و با توجه به مزیت های بیشتر دریافت وام با سند ملکی، متقاضیان دریافت وام فوری با سند ملکی بیشتر هستند.

نکته ای باید به آن توجه زیادی بکنید این است که دریافت وام با سند در رهن بانک امکان‌پذیر نیست. این موضوع شامل هیچ استثنائی نمی‌شود.

اما شرایط جدیدی فراهم شده که به شما این امکان را میدهد که با جایگزین کردن و تعویض وثیقه قرار داده‌شده در بانک میتوانید سند ملکی خود را از رهن بانک خارج کنید.

طرح‌ های پیشنهادی دریافت وام با سند ملکی فوری:

بانک های مختلف طرح های مختلفی برای دریاف وام با سند ملکی ارائه میدهند که بستگی به مقدار سپرده در بانک، نحوه بازپرداخت، ضامن و … دارد .

ما در اینجا چند نمونه از بهترین طرح های بانک های مختلف را برای شما قرار دادیم که میتوانید با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کنید.

  • طرح آنی – بانک تجارت
  • طرح سودمند – بانک رفاه کارگران
  • طرح دو در یک – بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
  • طرح کوشان – بانک اقتصاد نوین
  • طرح ۶۷ – بانک صادرات
  • طرح جدید بانک پاسارگاد در سال ۹۹

همچنین بانک‌های سینا، شهر و ملت نیز از جمله بانک‌های ارائه‌دهنده تسهیلات فوری با سند ملکی‌اند که دارای شرایط متفاوتی هستندکه شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتری نظیر مبلغ وام دریافتی، مدت و نحوه بازپرداخت، تعداد ضامن و دیگر اطلاعات به بانک مراجعه کنید.

نحوه ثبت‌ نام وام با سند ملکی در بانک ملت:

شرایط ثبت نام وام با سند ملکی مانند دیگر تسهیلات در بانک های مختلف متفاوت است. ما در اینجا شرایط بانک ملت که یکی از بهترین بانک های ارائه دهنده وام با سند ملکی است را برای شما بررسی میکنیم.

اولین پیش نیاز لازم برای دریافت وام با سند ملکی داشتن حساب سپرده قرض الحسنه در بانک است و پس از باز کردن این حساب میتواند روند دریافت وام را طی کند.

یکی از شرایط و مقررات مهم دریافت وام با سند ملکی در بانک ملت اثبات موقعیت شغلی و میزان درآمد بالا فرد متقاضی وام است.

و نکته قابل توجه دیگر این است که بدهکار نبودن به بانک، نداشتن چک برگشتی و همین‌طور عدم وجود وام یا وام‌های تسویه نشده از شرط های مهم دریافت وام و تسهیلات با سند ملکی است.

بازپداخت این وام ۳۶ ماهه بوده و دارای سود ۱۸ درصد است و حداکثر مبلغ وام دریافتی در بانک ملت ۵۰ میلیون تومان بوده و امکان دریافت وام به صورت مشترک توسط سه نفر (هر نفر پنجاه میلیون تومان) وجود دارد.

همچنین امکان دریافت مجموعا ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات (هر نفر ۴۰ میلیون تومان) از طریق وام با سند ملکی وجود دارد.

سند ملکی شما که قصد دارید با آن وام دریافت کنید توسط کارشناسان ارزش گذاری میشوند که به واسطه آن شرایط وام شما مشخص میشود.

در بانک ملت سقف وام اعطایی تا ۶۰/۷۰ درصد ارزش ملک (ساختمان‌ها یا آپارتمان‌های نوساز) است و در رابطه با ساختمان‌های قدیمی سقف وام تا ۵۰ درصد ارزش ملک تعیین می‌شود.

شرایط دریافت وام با سند ملکی بانک پاسارگاد:

بانک پاسارگاد دیگر بانک ارائه دهنده تسهیلات با سند ملکی است که میخواهیم شرایط دریافت وام از بانک را در سال جاری (۹۹) بررسی کنیم.

این بانک وام های متععدی دارد .وام جعاله، مضاربه و مشارکت مدنی از جمله وام‌های قابل دریافت در بانک پاسارگاد است.

این بانک اهداف خاصی برای ارائه تسهیلات خود دارد که از جمله مهم ترین آنها میتوان به توسعه فعالیت‌ها و معاملات تجاری یا خدماتی اشاره کرد.

شما در صورت دریافت وام جعاله، ظرف مدت حداکثر ۳ سال موظف به بازپرداخت وام خواهید بود همچنین بد نیست بدانید نرخ سود جعاله در بانک پاسارگاد ۱۸ درصد است و حداکثر مبلغ دریافتی با این شرایط ۵ میلیون تومان خواهد بود.

مدت بازپرداخت وام در صورت دریافت وام با “مشارکت مدنی” حداکثر یک سال به صورت تدریجی یا ۶ ماه با پرداخت در رأس خواهد بود. بانک پاسارگاد حداکثر میزان مشارکت مدنی در شرکت را ۸۰ درصد تعیین کرده است.

نحوه دریافت وام با سند ملکی:

ما شرایط ثبت نام دریافت وام با سند ملکی در بانک ملت و پاسارگاد را به طور کامل بررسی کردیم ولی لازم است بدانید کلیات دریافت وام با سند ملکی در تمام بانک ها مشخص و یکسان است.

اولین مرحله در تمامی بانک ها حضور کارشناس و قیمت گذاری ملک است که هزینه کارشناس به عهده وام گیرنده میباشد.

مرحله بعدی که باز هم هزینه آن به عمده وام گیرنده است رفتن به دفترخانه مورد تایید بانک و قرار گرفتن سند در رهن بانک است.

مرحله بعدی که شما باید برای دریافت وام با سند ملکی طی کنید ثبت قرارداد بیمه آتش‌سوزی و بیمه عمر بدهکار برای گیرنده وام است. هزینه این مرحله نیز مانند مراحل قبلی به عهده گیرنده وام است.

این مرحله مخصوصا الزام دریافت بیمه عمر بدهکار جزء اصلی‌ترین شروط قیدشده در نحوه دریافت وام توسط بانک‌های خصوصی است.

از ویژگی‌های مهم بیمه‌نامه عمر بدهکار می‌توان به شرط سنی ۱۸ الی ۶۵ سال متقاضی اشاره کرد

شما برای طی کردن کلیه این مراحل چیزی حدود ۳۰ تا ۶۰ روز کاری زمان دارید.

شروط دریافت وام با سند ملکی و مهم ترین آنها:

شما به عنوان متقاضی دریافت وام با سند ملکی بعد از مشخص کردن بانک مدنظرتان برای مشاوره با کارشناسان آن بانک ارتباط برقرار کنید و از شرایط وام مورد نظرتان آگاه شوید.

این روش بهترین و مطمئن ترین روشی است که این اطمینان خاطر را به شما میدهد که دچار زیان مالی نخواهید شد.

اما جدا از شرایط اختصاصی هر بانک و هر وام شرایطی وجود دارد که درباره تمامی بانک ها و وام های با سند ملکی صدق میکند.

از جمله این شرایط میتوان به عدم امکان دریافت وام با یک سند برای بیش از سه نفر اشاره کرد.

همانطور که پیشتر گفتیم برای ارزش گذاری ملک به نظر کارشناس نیاز دارید و این نظر کارشناس بانک است که اهمیت زیادی برای بانک داشته و تاثرگذار در شرایط دریافت وام است و لازم است بدانید که کوضوع مهم در میزان دریافت وام ارزش ملک مدنظر است نه متراژ آن.

در اخر فراموش نکنید برای دریافت هرگونه وام و تسهیلات لازم است اسناد رسمی (سند رسمی) را به بانک ارائه بدهید و روشن است که قولنامه به‌ عنوان سندی عادی و غیر رسمی معقول نبوده و وجهه قانونی ندارد.

در پایان:

شما با بانک هایی که خدمات ارائه تسهیلات با سند ملکی داشتند آشنا شدید و شرایط آنها را به طور خلاصه گفتیم.

با توجه به این نکات اول بانک و طرح مدنظر خود را انتخاب کنید و سپس به فکر ارزش گذاری سند ملکی خود باشید.

یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی مشترکین ارائه ضمانت نامه بانکی است، به همین دلیل کارگشایی صداقت با هدف پشیبرد و دریافت وام متقضیان اقدام به اجاره سند می کند . خدمات کارگشایی صداقت اماده در زمینه اجاره سند به هموطنان گرامی در تمام نقاط ایران می باشد.

 

خدمات ویژه کارگشایی صدقت برای شما عزیزان در شهرهای بوشهر، بندرعباس، شیراز، کرمان، یزد، اراک، اهواز، آبادان، قزوین و همدان.

جهت اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس حاصل فرمایید:

021-66053541 – 09198819313

 

بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *