مهم ترین موارد استفاده از سند اجاره چیست؟

از اسناد در موارد بسیار زیادی میتوان استفاده کرد. یکی از موارد استفاده به عنوان وثیقه می باشد. این استفاده شامل حال سندهای اجاره نیز میشود. در ادامه قصد داریم سند اجاره را توضیح دهیم. و موارد استفاده از سندهای اجاره ای را بررسی کنیم.

سند چیست؟

قبل از هر بحثی لازم است بدانید سند چیست.
سند در مفهوم کلی آن عبارت است از هر نوشته ای که در مقام اقامه دعوا و طرح ادعا یا دفاع در قبال ادعای مطروحه قابل استناد باشد.
نوشته ای که در اثبات اعمال حقوقی به کار می رود در صورتی “سند” است که به وسیله اشخاصی تنظیم و امضاء شود که در ایجاد آن اعمال اثر دارند. اطلاعات کسانی که عمل حقوقی را انجام نداده اند، اگر با نوشته ای اعلام شود، شهادتنامه است نه سند. همچنین است گواهی اشخاص در وقوع حوادث و وقایع خارجی.

تاریخچه سند

تنظیم سند از گذشته های بسیار دور مورد استفاده بوده است به طوری که حتی در زمان برده داری مالکیت برده ها به واسطه برگه هایی مشخص میشد که سند نام داشتند.
در صورت خرید و فروش برده ای سندی دست نویس بین خودشان تنظیم میکردند و یا در صورت فروش زمین بین مالک جدید و مالم قدیمی سندی دست نویس تنظیم میشد و از تاریخ درج شده مالکیت آن با فرد دوم محسوب میشد.
اعتبار زیاد سند فقط مخصوص گذشته نیست و امروزه نیز سندها دارای اعتبار و ارزش بالایی هستند و بسیار کاربردهای مختلفی دارند. در حال حاضر و در عصر نوین اسناد همچنان اعتبار خود را حفظ کرده اند و مردم برای انجام مبادلات کالایی و مالی خود ناگزیر به امضای اسناد مختلف هستند.

سند اجاره ای چیست؟

از اسناد برای موارد زیادی استفاده میشود. ولی افرادی که خود سند ملکی ندارند فکر میکنند نمیتوانند از امکانات اسناد استفاده کنند. ولی برخی از این افراد خبر ندارند که میتوانند سند مورد نظر خود را اجاره کنند.
در اینجور مواقع کارگشایی هایی هستند که به کمک این افراد می آیند.

موارد استفاده از سند اجاره ای

همانطور که گفتیم سندها کاربردهای زیادی دارند از جمله اینکه میتوانند به عنوان وثیقه و ضامن کاربرد داشته باشد. در دادگاه ها، دادسراها و جهت آزادی زندانی ها از سند به عنوان وثیقه استفاده میکنند و در بانک ها جهت دریافت بانک و یا سرمایه آزاد به عنوان وثیقه و ضامن از سند ها استفاده میکنند.

استفاده در دادسراها

از مهم ترین موارد استفاده سند اجاره ای کمک در ترخیص زندانیان می باشد.

از مهم ترین موارد استفاده سند اجاره ای کمک در ترخیص زندانیان می باشد.

استفاده از وثیقه در دادسراها بسیار رواج دارد. شما میتوانید از اسناد خود جهت آزادی زندانی و یا جلوگیری از بازداشت موقت استفاده کنید.
افرادی که خود سند ندارند در این مواقع به مشکل میخورند. ولی لازم است بدانید در کارگشایی صداقت انجام اسناد از 100 میلیون تا 30 میلیارد موجود می باشد. شما میتوانید برای تمام مشکلات دادسرا و دادگاهی خود سند اجاره کنید.

استفاده در بانک ها

استفاده از اسناد جهت وثیقه فقط مختص دادگاه نیست. شما برای دریافت هرگونه وام و یا تسهیلات نیاز به سند دارید.
میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت وام و تسهیلات به لینک زیر مراجعه کنید.
عمده تفاوت بین وام و تسهیلات

افرادی که خود سند دارند میتوانند به راحتی جهت دریافت تسهیلات و وام های بانکی اقدام کنند ولی افرادی که سند ندارند ممکن است فکر کنند دیگر نمیتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
ولی در اشتباه هستند. برای این مواقع نیز میتوانید از سندهای اجاره استفاده کنید. پس یکی دیگر از موارد استفاده از اسناد جهت دریافت وام و تسهیلات بانکی می باشد.
شما میتوانید به راحتی از کارگشایی صداقت سند اجاره کنید و برای کسب اطلاعات از قیمت سندهای اجاره در ساعات اداری با دفتر کارگشایی صداقت با شماره تماس های  09198819313 و 02166053541 تماس بگیرید.

موارد دیگر

استفاده از سند جهت وثیقه در دادسراها و بانک ها مهم ترین مثال هایی بود که میتوان از موارد استفاده از اسناد اجاره ای زد. ولی تنها این موارد نیستند.
شما میتوانید در انواعی از موقعیت ها اعم از دریافت نمایندگی (فروشگاه/دفاتر و مراکز دولتی یا خصوصی) ، قرار داد های پیمانکاری ، گمرک ، رفع ممنوع الخروجی و… از سندهای اجاره ای استفاده کنید و به راحتی مشکل شما رفع شود.
دقت کنید که هدف از دریافت سند و یا افراد با فیش حقوقی به عنوان ضامن برای مراجع به دلیل ضمانت در اجرا تعهدات میباشد.
کارگشایی صداقت در کنار شماست و به شما در رفع تمامی مشکلاتی که نیاز به سند دارید کمک میکند.
ما به شما این اطمینان را میدهیم که با داشتن رزومه خوب و موفق در امر اجاره سند به شما در حل مشکلات کمک خواهیم کرد.

ما در شهرهای مختلف دارای ارائه خدمات هستیم از جمله شهر خرم آباد. پس اگر جزو ساکنین شهر خرم آباد هستید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان مشکل شما حل شود.

بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *